Dzień dobry,
Rail Polska ogłasza konkurs plastyczny pod nazwą „Pociąg Rail Polska”
Konkurs skierowany jest dla dzieci i wnuków pracowników firmy Rail Polska.
Celem konkursu jest umożliwienie Uczestnikom zaprezentowania swoich talentów plastycznych oraz wyłonienie prac, które w ocenie jury najlepiej oddadzą temat konkursu. Wybrane przez jury 12 (dwanaście) prac spełniających wymogi określone w załączonym Regulaminie, spośród dowolnej kategorii Uczestników konkursu zostanie umieszczonych w kalendarzu Rail Polska na rok 2025.
Termin składania prac: do 16 października 2024 r.
Szczegółowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem telefonu, 33 844 90 92 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: aleksandra.grzesik@railpolska.pl
Kierowników poszczególnych działów proszę o poinformowanie podwładnych pracowników. Proszę o wydrukowanie plakatu z załącznika i umieszczenie na tablicach informacyjnych.
Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE uaktualniony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” obowiązujący od 1 maja 2024 roku.
Aktualizacja ww. Regulaminu ma związek z opublikowaną wcześniej „Zmianą nr 7 obowiązującą od dnia 01.05.2024 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”.
Szanowni Państwo!
W związku z wprowadzonymi od 01.05.2024 roku zmianami organizacyjnymi na bocznicy Dwory-Monowice informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE nowe dokumenty:
W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.
W związku z dynamiczny rozwojem poszukujemy kandydatki/a na stanowisko Technolog. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj z Rail Polska swoją karierę zawodową.
Technolog: miejsce pracy Włosienica k/Oświęcimia
Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy:
Wymagania:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja@railpolska.pl
Prosimy o dołączenie do dokumentów rekrutacyjnych poniższej klauzuli zgody, w przypadku uczestnictwa wyłącznie w obecnej rekrutacji, przeprowadzanej przez Spółkę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych w moich dokumentach aplikacyjnych ponad wymagane Kodeksem pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Szanowni Państwo!
W związku z wprowadzonymi od 28.12.2023 roku zmianami organizacyjnymi na bocznicy Dwory-Monowice informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE nowe dokumenty:
W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.
Szanowni Państwo!
Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE „Zmianę nr 5 obowiązującą od dnia 01.01.2023 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”. Pobierz plik
Zmieniony ujednolicony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce na początku stycznia 2023 roku.
ZMIANA NR 4 OBOWIĄZUJĄCA OD DNIA 01.01.2022 R. DO REGULAMINU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY USŁUGOWEJ ZARZĄDZANYCH PRZEZ RAIL POLSKA SP. Z.O.O.
2021-12-13
Szanowni Państwo!
Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE "Zmianę nr 4 obowiązującą od dnia 01.01.2022 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”. {Pobierz plik} .
Zmieniony ujednolicony tekst "Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce na początku stycznia 2022 roku.
Pracuj z nami w Rail Polska !
W związku z rozwojem i kontynuacją programu budowy lokomotyw elektrycznych 207E, zatrudnimy pracowników w Zakładzie Taboru Kolejowego na stanowiska:
Miejsce pracy: Włosienica koło Oświęcimia
Obowiązki:
Oczekiwania:
Ślusarz
Oczekiwania:
Elektromonter
Oferujemy:
Napisz do nas na adres: rekrutacja@railpolska.pl lub zadzwoń: tel. 33 842 90 04
Szanowni Państwo!
Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE „Zmianę nr 3 obowiązującą od dnia 01.01.2021 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”.
Zmieniony ujednolicony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce na początku stycznia 2021 roku
Szanowni Państwo!
Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE „Zmianę nr 2 obowiązującą od dnia 01.11.2020 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”.
Zmieniony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce 02.11.2020 r.
Szanowni Państwo!
Mamy zaszczyt poinformować, że tegorocznym Laureatem Konkursu „Lider Innowacji w transporcie kolejowym” jest Rail Polska Sp. z o.o.
Firma wprowadziła do użytkowania na polskiej sieci kolejowej dwa nowe typy lokomotyw: M62M oraz 207Eo, stosując unikalne rozwiązanie polegające na wykonaniu układu zasilania i sterowania silników niskonapięciowych DC dla lokomotyw spalinowych standardowym napięciem sieci trakcyjnej 3000V.
Pojazd, który otrzymał oznaczenie typu 207E, został zbudowany na bazie najnowocześniejszych, dedykowanych systemów przekształtnikowych i sterowania mikroprocesorowego oraz platformie i zmodernizowanych wózków lokomotywy M62M, z wykorzystaniem niskonapięciowych silników trakcyjnych typu EMD-D77/78.
W projekcie zwrócono szczególną uwagę na aspekty eksploatacyjne i bezpieczeństwo obsługi. Cykle utrzymaniowe niższych poziomów zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający ich przeprowadzenie w nisko wyspecjalizowanych i stosunkowo słabo wyposażonych warsztatach oraz przez serwisy mobilne przewoźników.
Tym samym Rail Polska Sp. z o.o. została nominowana przez nas do udziału w międzynarodowym konkursie ERCI INNOVATION AWARDS 2019!
Gratulujemy i życzymy powodzenia na poziomie europejskim!
Mamy również zaszczyt poinformować, że w konkursie ERCI, w prestiżowym składzie międzynarodowego Jury Polskę reprezentuje Prof. nadzw. dr hab. inż. Marek Jabłoński!
Kapituła Konkursu złożona jest z niezależnych ekspertów reprezentujących przemysł, naukę i władze publiczne!
Szanowni Państwo!
Dostosowując „Regulamin dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” do postanowień Rozporządzenia wykonawczego Komisji UE nr 2017/2177 Rail Polska Sp. z o.o. opublikowała w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE zmieniony tekst Regulaminu obowiązujący od 01.06.2019 roku. Zakres zmian został wyszczególniony na ostatniej stronie Regulaminu w wykazie zmian. Pobierz plik
Szanowni Państwo!
5 marca 2019 roku lokomotywa elektryczna 207E – EDGAR, zmodernizowana w naszym Zakładzie Taboru we Włosienicy, otrzymała zezwolenie na dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej w Polsce. W dniu 14 marca rozpoczęliśmy regularną eksploatację EDGARA, wykonując pierwszy komercyjny przewóz.Podstawowe parametry techniczne lokomotywy 207E - EDGAR:
W lokomotywie zastosowano przetwarzanie mocy trakcyjnej z zapewnieniem pełnej wymaganej izolacji dla pojazdów na sieci 3kVDC,. która wynosi 12kV - indywidualne przetwornice (przekształtniki) 3000V/1150V osobno dla każdego silnika trakcyjnego. Zwrócono szczególną uwagę na ergonomię i bezpieczeństwo pracy maszynistów.
Na solidnej platformie M62 zabudowano pudło o konstrukcji szkieletowej ze wzmocnionymi kabinami o kontrolowanym zgniocie Zapewniono niski poziom drgań oddziałujących na obsługę i doskonałe właściwości akustyczne. Zadbano o komfort cieplny zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach otoczenia. 207E - EDGAR jest dedykowany do przewozów towarowych i posiada charakterystykę trakcyjną odpowiednią do tych potrzeb. Może prowadzić pociągi o masie brutto do 3200 t.