Aktualności
ZMIANA NR 4 OBOWIĄZUJĄCA OD DNIA 01.01.2022 R. DO REGULAMINU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY USŁUGOWEJ ZARZĄDZANYCH PRZEZ RAIL POLSKA SP. Z.O.O.
13.12.2021
Szanowni Państwo!
Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE „Zmianę nr 4 obowiązującą od dnia 01.01.2022 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”.
Zmieniony ujednolicony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce na początku stycznia 2022 roku.
2021-01-13
W związku z rozwojem i kontynuacją programu budowy lokomotyw elektrycznych 207E, zatrudnimy pracowników w Zakładzie Taboru Kolejowego na stanowiska:
- Elektromonter
- Ślusarz
Miejsce pracy: Włosienica koło Oświęcimia
Obowiązki:
- praca przy utrzymaniu eksploatowanych lokomotyw (przeglądy instalacji i usuwanie bieżących awarii)
- prace związane z produkcją nowej lokomotywy (przygotowanie komponentów do montażu, montaż podzespołów elektrycznych)
Oczekiwania:
Ślusarz
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- wykształcenie minimum zawodowe (mile widziane techniczne)
- umiejętność pracy w zespole
Oczekiwania:
Elektromonter
- podstawowa wiedza z zakresu elektromechaniki i automatyki
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej i schematów elektrycznych
- wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe
- mile widziane aktualne uprawnienia SEP do 3 kV
- otwartość na naukę oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
- niezbędne narzędzia pracy
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie (możliwość negocjacji w odniesieniu do posiadanych kwalifikacji)
- praca w systemie dwuzmianowym
- finansowanie egzaminów na potrzebne uprawnienia
- możliwość podnoszenia kwalifikacji
Napisz do nas na adres: rekrutacja@railpolska.pl lub zadzwoń: tel. 33 842 90 04
2019-03-15
ZMIANA NR 3 OBOWIĄZUJĄCA OD DNIA 01.01.2021 R. DO REGULAMINU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY USŁUGOWEJ ZARZĄDZANYCH PRZEZ RAIL POLSKA SP. Z.O.O.
2020-12-01
Szanowni Państwo!
Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE „Zmianę nr 3 obowiązującą od dnia 01.01.2021 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”.
Zmieniony ujednolicony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce na początku stycznia 2021 roku
ZMIANA NR 2 OBOWIĄZUJĄCA OD DNIA 01.11.2020 R. DO REGULAMINU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY USŁUGOWEJ ZARZĄDZANYCH PRZEZ RAIL POLSKA SP. Z.O.O.
2020-10-21
Szanowni Państwo!
Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE „Zmianę nr 2 obowiązującą od dnia 01.11.2020 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”.
Zmieniony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce 02.11.2020 r.
2019-10-17
Szanowni Państwo!
Mamy zaszczyt poinformować, że tegorocznym Laureatem Konkursu „Lider Innowacji w transporcie kolejowym” jest Rail Polska Sp. z o.o.
Firma wprowadziła do użytkowania na polskiej sieci kolejowej dwa nowe typy lokomotyw: M62M oraz 207Eo, stosując unikalne rozwiązanie polegające na wykonaniu układu zasilania i sterowania silników niskonapięciowych DC dla lokomotyw spalinowych standardowym napięciem sieci trakcyjnej 3000V.
Pojazd, który otrzymał oznaczenie typu 207E, został zbudowany na bazie najnowocześniejszych, dedykowanych systemów przekształtnikowych i sterowania mikroprocesorowego oraz platformie i zmodernizowanych wózków lokomotywy M62M, z wykorzystaniem niskonapięciowych silników trakcyjnych typu EMD-D77/78.
W projekcie zwrócono szczególną uwagę na aspekty eksploatacyjne i bezpieczeństwo obsługi. Cykle utrzymaniowe niższych poziomów zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający ich przeprowadzenie w nisko wyspecjalizowanych i stosunkowo słabo wyposażonych warsztatach oraz przez serwisy mobilne przewoźników.
Tym samym Rail Polska Sp. z o.o. została nominowana przez nas do udziału w międzynarodowym konkursie ERCI INNOVATION AWARDS 2019!
Gratulujemy i życzymy powodzenia na poziomie europejskim!
Mamy również zaszczyt poinformować, że w konkursie ERCI, w prestiżowym składzie międzynarodowego Jury Polskę reprezentuje Prof. nadzw. dr hab. inż. Marek Jabłoński!
Kapituła Konkursu złożona jest z niezależnych ekspertów reprezentujących przemysł, naukę i władze publiczne!
ZMIANA NR 1 DO REGULAMINU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY USŁUGOWEJ ZARZĄDZANYCH PRZEZ RAIL POLSKA SP. Z.O.O.
2019-05-31
Szanowni Państwo!
Dostosowując „Regulamin dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” do postanowień Rozporządzenia wykonawczego Komisji UE nr 2017/2177 Rail Polska Sp. z o.o. opublikowała w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE zmieniony tekst Regulaminu obowiązujący od 01.06.2019 roku. Zakres zmian został wyszczególniony na ostatniej stronie Regulaminu w wykazie zmian. Pobierz plik
2019-03-15
Szanowni Państwo!
![]() |
![]() |
5 marca 2019 roku lokomotywa elektryczna 207E – EDGAR, zmodernizowana w naszym Zakładzie Taboru we Włosienicy, otrzymała zezwolenie na dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej w Polsce. W dniu 14 marca rozpoczęliśmy regularną eksploatację EDGARA, wykonując pierwszy komercyjny przewóz.Podstawowe parametry techniczne lokomotywy 207E - EDGAR:
- napięcie sieci trakcyjnej: 3kV DC (2000-4000 kV DC)
- moc lokomotywy na napęd silników trakcyjnych 2,4 MW
- silniki trakcyjne o mocy 450 kW
- napięcie maksymalne silników trakcyjnych: 1150 VDC
- maksymalny prąd na silniku: 1100A
W lokomotywie zastosowano przetwarzanie mocy trakcyjnej z zapewnieniem pełnej wymaganej izolacji dla pojazdów na sieci 3kVDC,. która wynosi 12kV - indywidualne przetwornice (przekształtniki) 3000V/1150V osobno dla każdego silnika trakcyjnego. Zwrócono szczególną uwagę na ergonomię i bezpieczeństwo pracy maszynistów.
Na solidnej platformie M62 zabudowano pudło o konstrukcji szkieletowej ze wzmocnionymi kabinami o kontrolowanym zgniocie Zapewniono niski poziom drgań oddziałujących na obsługę i doskonałe właściwości akustyczne. Zadbano o komfort cieplny zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach otoczenia. 207E - EDGAR jest dedykowany do przewozów towarowych i posiada charakterystykę trakcyjną odpowiednią do tych potrzeb. Może prowadzić pociągi o masie brutto do 3200 t.