Aktualności

Pracuj z nami w Rail Polska !
2021-01-13

  W związku z rozwojem i kontynuacją programu budowy lokomotyw elektrycznych 207E, zatrudnimy pracowników w Zakładzie Taboru Kolejowego na stanowiska:

  • Elektromonter
  • Ślusarz

Miejsce pracy: Włosienica koło Oświęcimia

Obowiązki:
  • praca przy utrzymaniu eksploatowanych lokomotyw (przeglądy instalacji i usuwanie bieżących awarii)
  • prace związane z produkcją nowej lokomotywy (przygotowanie komponentów do montażu, montaż podzespołów elektrycznych)

Oczekiwania:
Ślusarz
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • wykształcenie minimum zawodowe (mile widziane techniczne)
  • umiejętność pracy w zespole

 

Oczekiwania:
Elektromonter
  • podstawowa wiedza z zakresu elektromechaniki i automatyki
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej i schematów elektrycznych
  • wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe
  • mile widziane aktualne uprawnienia SEP do 3 kV
  • otwartość na naukę oraz odpowiedzialność za powierzone zadania

 Oferujemy:
  • niezbędne narzędzia pracy
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (możliwość negocjacji w odniesieniu do posiadanych kwalifikacji)
  • praca w systemie dwuzmianowym
  • finansowanie egzaminów na potrzebne uprawnienia
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji

 

Napisz do nas na adres:  rekrutacja@railpolska.pl lub zadzwoń: tel. 33 842 90 04



ZMIANA NR 3 OBOWIĄŻUJĄCA OD DNIA 01.01.2021 R. DO REGULAMINU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY USŁUGOWEJ ZARZĄDZANYCH PRZEZ RAIL POLSKA SP. Z.O.O.
2020-12-01
Szanowni Państwo!

Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE „Zmianę nr 3 obowiązującą od dnia 01.01.2021 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”.

Zmieniony ujednolicony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce na początku stycznia 2021 roku



ZMIANA NR 2 OBOWIĄŻUJĄCA OD DNIA 01.11.2020 R. DO REGULAMINU DOSTĘPU DO OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY USŁUGOWEJ ZARZĄDZANYCH PRZEZ RAIL POLSKA SP. Z.O.O.
2020-10-21
Szanowni Państwo!

Informujemy, że opublikowaliśmy w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE „Zmianę nr 2 obowiązującą od dnia 01.11.2020 r. do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.”.

Zmieniony tekst „Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” ukaże się w ww. zakładce 02.11.2020 r.



RAIL POLSKA SP. Z O.O. LAUREATEM KONKURSU "LIDER INNOWACJI W TRANSPORCIE KOLEJOWYM"
2019-10-17

Szanowni Państwo!

Mamy zaszczyt poinformować, że tegorocznym Laureatem Konkursu „Lider Innowacji w transporcie kolejowym” jest Rail Polska Sp. z o.o.

 

Firma wprowadziła do użytkowania na polskiej sieci kolejowej dwa nowe typy lokomotyw: M62M oraz 207Eo, stosując unikalne rozwiązanie polegające na wykonaniu układu zasilania i sterowania silników niskonapięciowych DC dla lokomotyw spalinowych standardowym napięciem sieci trakcyjnej 3000V.

Pojazd, który otrzymał oznaczenie typu 207E, został zbudowany na bazie najnowocześniejszych, dedykowanych systemów przekształtnikowych i sterowania mikroprocesorowego oraz platformie i zmodernizowanych wózków lokomotywy M62M, z wykorzystaniem niskonapięciowych silników trakcyjnych typu EMD-D77/78.

 

W projekcie zwrócono szczególną uwagę na aspekty eksploatacyjne i bezpieczeństwo obsługi. Cykle utrzymaniowe niższych poziomów zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający ich przeprowadzenie w nisko wyspecjalizowanych i stosunkowo słabo wyposażonych warsztatach oraz przez serwisy mobilne przewoźników.

Tym samym Rail Polska Sp. z o.o. została nominowana przez nas do udziału w międzynarodowym konkursie ERCI INNOVATION AWARDS 2019!

Gratulujemy i życzymy powodzenia na poziomie europejskim!

Mamy również zaszczyt poinformować, że w konkursie ERCI, w prestiżowym składzie międzynarodowego Jury Polskę reprezentuje Prof. nadzw. dr hab. inż. Marek Jabłoński!

Kapituła Konkursu złożona jest z niezależnych ekspertów reprezentujących przemysł, naukę i władze publiczne!

 


ZMIANA NR 1 do Regulaminu dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez RAIL POLSKA SP. Z.O.O.
2019-05-31
Szanowni Państwo!

Dostosowując „Regulamin dostępu do Obiektów Infrastruktury Usługowej zarządzanych przez Rail Polska Sp. z o.o.” do postanowień Rozporządzenia wykonawczego Komisji UE nr 2017/2177 Rail Polska Sp. z o.o. opublikowała w zakładce JEDNOSTKI ORG./REGION POŁUDNIE zmieniony tekst Regulaminu obowiązujący od 01.06.2019 roku. Zakres zmian został wyszczególniony na ostatniej stronie Regulaminu w wykazie zmian. Pobierz plik


Lokomotywa Elektryczna 207E – EDGAR
2019-03-15
Szanowni Państwo!




5 marca 2019 roku lokomotywa elektryczna 207E – EDGAR, zmodernizowana w naszym Zakładzie Taboru we Włosienicy, otrzymała zezwolenie na dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej w Polsce. W dniu 14 marca rozpoczęliśmy regularną eksploatację EDGARA, wykonując pierwszy komercyjny przewóz.
Podstawowe parametry techniczne lokomotywy 207E - EDGAR:
  • napięcie sieci trakcyjnej: 3kV DC (2000-4000 kV DC)
  • moc lokomotywy na napęd silników trakcyjnych 2,4 MW
  • silniki trakcyjne o mocy 450 kW
  • napięcie maksymalne silników trakcyjnych: 1150 VDC
  • maksymalny prąd na silniku: 1100A
W lokomotywie zastosowano przetwarzanie mocy trakcyjnej z zapewnieniem pełnej wymaganej izolacji dla pojazdów na sieci 3kVDC,. która wynosi 12kV - indywidualne przetwornice (przekształtniki) 3000V/1150V osobno dla każdego silnika trakcyjnego. Zwrócono szczególną uwagę na ergonomię i bezpieczeństwo pracy maszynistów.
Na solidnej platformie M62 zabudowano pudło o konstrukcji szkieletowej ze wzmocnionymi kabinami o kontrolowanym zgniocie Zapewniono niski poziom drgań oddziałujących na obsługę i doskonałe właściwości akustyczne. Zadbano o komfort cieplny zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach otoczenia. 207E - EDGAR jest dedykowany do przewozów towarowych i posiada charakterystykę trakcyjną odpowiednią do tych potrzeb. Może prowadzić pociągi o masie brutto do 3200 t.